۷ نکته برای بازاریابی محتوا

هفت نکته طلایی برای بازاریابی در سیستم محتوای شما

▪️هر کاری برای فروش محصولاتش چه خدمات چه  محولات قابل لمس به نقطه قوت و طرح های اجرایی کسب و کارش تکیه دارد. مهم ترین بخش فروش رسیدن به مشتریان هدف برای آنهایی که محصول برایشان ساخته شده است،می باشد.

▪️کسب و کارها استراتژی های بازاریابی خاصی را برای علاقمند کردن مشتریان آینده نگر طراحی می کنند. اینترنت جهان را بر روی سطوح دیجیتالی آورده که این سطوح آن را آسان و همزمان تجارت را برای رسیدن به هدف درست به چالش می کشد.

▪️بازاریابی دیجیتال وارد عصر جدیدی شده است. بازاریابی محتوا شکل جدیدی از آن را تشکیل می دهد. اگر شما به خوبی برنامه ریزی نکرده اید،ممکن است خود را پشت رقبایتان بیابید. فقط برای کمک به شما متقابلا اینجا هفت مرحله مهم برای برنامه ریزی بازاریابی محتوای شما وجود دارد:

۱⃣ شناسایی پلتفرم درست :

▫️اگر شما در زمان درست به پلتفرم درستی نرسید،قطار را از دست خواهید داد. مشتریان تان برای جایی که دوست دارند بروند، عادات و انتخاب های خاصی دارند. شما در این مرحله نیاز دارید نوع کسب و کاری که به دنبال ترویجش هستید را نیز درنظر بگیرید.

۲⃣ موضوع خود را انتخاب کنید:

▫️ دانستن عادات مشتریان تان به شما برای انتخاب آنچه که می خواهید به آنها ارائه کنید کمک می کند. استراتژی های بازاریابی آنلاین فقط برروی فروش با نتایج کم کمک می کند. تولیدکنندگان عالی، محتواهای خاصی را طراحی می کنند که بر آموزش مشتریان شان تمرکز می کنند یا برخی علاقه در آن را بیرون می کشند. بنابراین مطالب شما باید در تماس فرد به فرد نتیجه دهد و نه مانند تبلیغات یا فروش به نظر برسد.

۳⃣ از محتوای خسته کننده دوری کنید:

▫️ هرگز فراموش نکنید مردم برای یادگیری و داشتن سرگرمی آنلاین هستند. هیچ کسی دوست ندارد محتوایی که خسته کننده است و نتواند علاقه ای ایجاد کند را بخواند. بازاریابی محتوا باید شامل موضوعاتی شود که برروی نقاط کلیدی جالب بودن،آموزش و طنزآمیز بودن متمرکز است. طنز در حافظه فرد باقی می ماند که می تواند موجب شود به اینکه فرد را به سایت یا صفحه شما برگرداند و در پایان منجر به تغییر می شود.

۴⃣ میکس و ریمیکس:

▫️ طنز یک روش برای از بین بردن یکنواختی و حفظ علاقه است. به هرحال این استراتژی به خوبی با تغییر در شکل محتوا کار می کند. به جای کلمات ساده، تصاویر و ویدئوها به طور مداوم بچرخند. درحقیقت مشخص شده است که ویدئوها و تصاویر، میزان مشارکت و سرگرمی بالاتری در مقایسه با فقط محتواهای لغوی دارند. از جمله این میکس و ریمیکس کلمات، تصاویر و ویدئوها در بازاریابی محتوایی تان،دنبال کنندگان خرسند که مخاطبان هدف هم هستند را متقاعد می سازد.

۵⃣ واژگان تان را بشناسید:

▫️ کاربرد مهم بازاریابی محتوا این است که به طور خودکار به بهینه سازی وب سایت تان (SEO) کمک می کند. بنابراین ، زمانی که شما محتوای تان را می نویسید،می بایست به کلمات کلیدی که مشتریان تان جستجو می کنند آگاه باشید. برنامه ریزان کلمات کلیدی بسیاری در اینترنت موجود است. برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل به شما پیشنهاد می دهد که بهتر کلمات کلیدی را که بوسیله مشتریانی که محصولات مشابه شما را استفاده می کنند پیدا کنید.

۶⃣ بازیافت:

▫️ اکثر سازمان ها اطلاعات بسیاری را که مورد استفاده قرار نمی دهند تولید می کنند. با یادگیری هنر بازیافت و بازسازی اطلاعات می توانید مطالبی با تعامل بالا خلق کنید. این مطالب شامل حقایق و دستاوردهای سازمان شما در پایان یک جدول زمانی می شود.

۷⃣ آنچه که کسب و کار نیست:

▫️ نام تجاری کسب و کار شما بدین معنا نیست که شما به طور مداوم مخاطب را با محتوای غیر فکری (ماشینی) یا کسب و کار به جلو می برید. یک تغییر همیشه استقبال می شود و تاثیری مثبت دارد زمانی که شما نشان می دهید که کسب و کارتان همه اش آجری،سیمانی و فنی نیست اما به وسیله افرادی که احساسات را درک می کنند اداره می شود.

▫️امروزه بسیاری از سازمان ها تصاویر اعضای داخلی ادارات شان را با کارمندان خوشحال و یا تصاویر آنهایی که خدمات اجتماعی انجام می دهند را به اشتراک می گذارند. این، ارتباطات را قوی تر می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *