کارت ویزیت – ساخت کارت ویزیت – شناخت جنس مقوای کارت ویزیت

کارت ویزیت چه اهمیتی دارد؟

کارت ویزیت . نخستین و مهم ترین وسیله ای که در بازاریابی و خبر رسانی باید تامین کنید.

شما ویزیت خودتون را به مشتریان و مخابین احتمالی خودتون داده اید تا دانسته های مورد نیاز را برای تماس گرفتن با شما در دسرس باشد.

یا اینکه میتونید کارت ویزیت خودتونن رو داخل پاکت نامه ها  بگذارید و کارت ویزیت تون و خودتون رو به بقیه مخاطبین معرفی کنید.

و یا اینکه در پیک ها و روزنامه های شهری و محلی تبلیغ انجام میدید

کارت ویزیت شما میتونه کپی آماده شده برای صحفه هایی باشد که تبلیغ افراد مختلف چاپ شود.

اصلا حیاتی نیست که بخواهید چه نوع بهره  از کارت ویزیت خودتون داشته باشید.

کارت ویزیت واضح و قابل خوندن باشه حیاتی است ، ماهر، و ملیح باشه و به مخاطبین و مشتریان یاداوری میکند که شما چه کسی هستید ، کار شما چیست؟ و به چه شکلی مخاطبین با شما تماس بگیرند.

اگر میخواهید که تمام و کمال موترد مورد نیاز خودتون رو روی یک مقوایی که طول و عرض آن ۸٫۲ در ۴٫۸ cm است وارد کنید.

کار آسونی نیست اما با تلاش میشه انجام بدید.

مادر قسمت پایین برای بهتر شدن کارت ویزیت شما پشنهاد هایی رو ارائه داده ایم که اهمیت بسیار بالای دارند:

لوگویی برای خود طراحی کنید

از یک گرافیست ماهر بخوایین که برای شما یک لوگو یا آرم طراحی کند.

اگه کار خدماتی ارائه میدید که شما علامت نسبت به کار و حرفه خودتونو دارید  (برای مثال آشپز خانه ها ، کارهای ساختمانی و..).

علامت شما میتونه به دلیلی نماد شما بوده.

لوگو باید جوری طراحی شده  باشد که روی کارت ویزیت ، سربرگ، بروشورها، و سایت شما باشد.

یک نشانه (شعار) برای خودتون بسازید

اگر خدمتی را که  انجام میدید  از روی اسم کارتان مشخص نباشد، باید یک نشانه ی(شعار) که محصول های شمارو به مخابین یاداوری کند.

این نشانه (شعار) را روی کارت ویزیت خود بنویسید.

نشانی سایتتون و ایملتون رو بزارید.

شاید مخاطبین یا مشتری ها بخوان شماره شما یا ایمل شمارو داشته باشند.

اگه میترسید که پیام های تجاری ایمیل شمارو شلوغ کنند.

میتونید دوتا آدرس ایمیل برای خودتون داشته باشید که یکی رو روی کارت ویزیت خودتون بنویسید و در دسترس مخاطبین بزارید و از اون ایمیل دیگتون برای کارای شخصیتون استفاده کنید و فقط به بعضی از دوستاتون یا همکاراتون بدید.

 

 

 

 

 

کارت ویزیت شما باید واضح باشد

از گرافیست خود بخواهید که از اندازه هی بزرگ برای قونت نوشتن متنتون استفاده کنه و نه اینکه فقط با عینک  ته استکانی بتونن بخونن.

تو رنگ ها دقت کنید که از پس زمینه کارت ویزیتتان ، فرق داشته باشه.

یادتون باشه که باید یک کار هنری تولید کنید، شما میخواید که کارت ویزیتی درت کنید که مشخص باشه برای شغل شماست حالا هر شغلی که دارید باید به اون مرطبت باشه.

اینو در نظر اشته باشد که اگه مخاطبین و مشتریاتون نتونن شماره شما رو بخونن یک  مشتری از دست میدید.

از کاغذ های مناسب و چاپ خوبی استفاده کنید

اگه  از کاغذی استافده کنید که خیلی ول باشه یا با چابگرای معمولی و ارزون چاپ کنید.

این حسو به مشتری میدع که با یه شرکت کوچیک و غیر قابل قبول روبرو شدن .

پس یکم هزینه کنید و از کاغذای خوب و چاپ مناسبی استفاده کنید.

کارت ویزیتی رو درست کنید که با تمام کارت ویزیت های دیگه فرق داشته باشه

بله، کارت ویزیت شما باید از تمام کارت ویزیت های دیگه بهتر و شاخص تر باشه، از رنگهای خیلی مشتی و روشن استفاده کنید.

عکستون رو روی کارت ویزیتتون بزارید و از یک  جنس خوب برای کاررتتون استفاده کنید.

درکل کارت ویزیت خیلی متفاوت از بقیه و خیلی جذابتر بسازید.

اگه فرصت چاپ کارت ویزیتتون  ندارین به چاپگرای دیگه بسپارید

اگه برا اینکه کارت ویزیتتون تموم شده عجله دارید، میتونید با یک پرینتر خوب و کاغذ خوبی کارت ویزیتتون رو چاپ کنید.

درجه پرینترتون رو روی بلاترین درجه بزارید.

 

 

 

 

کارت ویزیت چه چیزی از شما مشخص میکنه؟

به احتمال زیاد کارت ویزیت برای خودتون دارید، اگرم ندارین، باید یکی درست کنید.

خیلی از ماها فک میکنیم که کارت ویزیت زیاد اهمیت نداره،نباید اینطوری باشه .

شکل، درک محتوایی که روی کارت ویزیتتون مینویسید، روی دیدگاه مردم که شما و اینکه بیاد کار و حرفه شما میافتند یا نه ، تاثیر زیادی میگذارد.

وقتی از پیش کسی میرید و کارت ویزتتون دستشه، اون تیکه کاغذ مشخصات شماس.

برای همین روی کارت ویزیتتون باید به  صاحب کارتون بلکه شغل و حرفتونوارشاره کنید و شماره تلفن هم نیز قرار بدید، و  حتی مطالبی هم درباره خودتون بنویسید.

بطور مثال اگه من کارت ویزتمو به شما بدم به این دلیل ها شما فکر میکنید من آدم و خوش ذوقیم:

با اینکه ضخامتش زیاده ولی خیلی نرم و با لطافتیه.
کارت رو گوشه هاش گرد باشه.
کارت رنگ سبز باشه.
متن شما کمی دایره شکل باشه.
به این دلیل این کارتو درست کرد که وقتی به مردم میدمش، دوست دارم یک احساس دوستی ایجاد کنم.

این مورد برای من خیلی مهمه  بخاطر اینکه نظرات مردم برام اهمیت داره و میخوام به خاطر داشته باشند و و رابطشونو با من قطع نکنن.

اگه شما کارت ویزیت ندارید پس به توصیه هایی که در متن پایین ذکر شده رو مشاهده کنید.

رنگ – بیشتر مواقع رنگ هارو دست کم میگیرند ولی تمام رنگ ها یک مفهموم به خصوصی دارند.

کاغذ – با کیفتیت بودن کارت ویزییتتون باید خیلی عالی باشه . هیچ وقت از کاغذ ارزون استفاده نکنید.

یگانگی اگه کارت ویزیتتون بین کارت ویزیت های دیگه جذاب و غیر قابل مشخص شدن باشه .

احتمال اینکه کسی شمارو بخاطر بیاره خیلی کمه، پس باید یه کارت خیلی ویژه و مناسب طراحی کنید.

نوشتار فونت متن نوشته شما با مشتری حرف میزنه، پس یک فونت خیلی جذاب و شاخص باشه .

احساس – کارت ویزیت شما باید به مزاج مشتری خوش بیاد و با روح و روان مشتری بازی کنه.

اگه میخواین که بقیه فکر کنند که شما فردی با لطافت هستین باید از کاغذ هایی استفاده کنید که گوشه هاشون گرد شده.

اگه میخوایین خودتونو آدمی کاری نشون بدید که خیلی معروف و محبوبه، باید از کاغذ هایی که گوشه هاشون گرد شده و ضخامت دارند استفاده کنید.

قبل اینکه به کسی کارت ویزیتتونو بدید، باید مطمئن بشید که تمام اطلاعات مورد نیازو نوشتید.

و البته باید کارت ویزیتتون در مورد خودتون چیزی هم بگه.

این جور مسائل باعث میشه مردم شمارو به یاد داشته باشند و رابطشونو با شما قطع نکنن.

پیشنهاد هایی برای چاپ و طراحی کارت ویزیت:

  • به هیچ عنوان خودتون برای طراحی کارت ویزیت اقدام نکنید چون امکان خراب کردن وجه خوتونو بالا میبره.
  • مسلما باید با یک گرافیست کار ماهر همکاری کنید.
    ● در اختیار داشتن لوگو به زیبایی کارت ویزیت شما سیار کمک میکنه.
    ● در ساخت کارت ویزیت خود تون از فونت متن های بزرگ استفاده کنید، تا همه افراد بتونن بخونن.
    ● یک کارت ویزیت در عین حال ساده ولی جذاب طراحی کنید.
  • معمولا کارت ویزیت شما چهار رنگ چاپ میشه، ولی نباید از همه رنگ هاش استفاده کنید.
    ● از استفاده کردن زبان های مختلف جدا خوداری کنید.
    ● معمولا کارت ویزت های یک طرفه بهتر از دوطرفه ها است.
  • مشتری شما بعداز گرفتن کارت یک طرفه شما ، میتونه اطلاعاتی که لازم داره رو پست اون بنویسه.
    کارت ویزیت خودتون رو در اندازه های خوب و استاندارد چاپ کنید.
  • نگه داشتن کارت ویزیت بزرگتر از اندازه مناسب و استاندار برای مشتری مشکل است.
  • چون در هرجای بخوان به راحتی قرار میگره بطور مثال جیب یا جاکارتی و….

    ● توضیحات اظافه روی کارت اصلا ننویسید. (کارت ویزیت شما فقط یه کارته ، نه تراکت)

    ● تمام مشخصاتی که مربوط به تماستون میشه ارائه بدید.
    ● اگخه تلفن ثابت مینویسید، کد شهری که درش هستید رو هم بنویسید تا راحت تر باهاتون تماس بگیرند.
    ● اگه شماره موبایل خودتون رو مینویسید، اسم خودتونو هم کنارش بنویسید، تا مشتری بفهمه با چه کسی داره صحبت میکنه.
    ● آدرستونو مو به مو بنویسید ، تا راحت بتونن بهتون رجوع پیدا کنن.
    ● اگه از ایملیتون استفاده میکنید، اون رو هم بنویسید.
    ● داشتن یک سایت و گذاشتن آدرس وب سایتتون یه نوع آپشن به حساب میاد.

  • جنس کارت ویزیت و نوع طراحیشو مناسب با کار خودتون انتخاب کنید.
  • بطور مثال کارت ویزیت مات برای مراکز فروش و کارت مات برای شرکت ها بهتر است.
    ● شما با کارت ویزیت خودتونو معرفی میکنید.
  • پس حتما با کیفت و خوانا کارت ویزیت خودتونو چاپ کنید.
  • کارت ویزیتتون رو تو جعبه و با بسته بندی سلفنی نگهداری کنید که بعد از باز شدن از هم نپاشه و اصراف نشه.
  • ● از گرافیست کارت ویزتتون بخواید، که نکته هایی که گفته شده رو با دقت و کیفیت بالایی طراحی کندتا شم که کارت شما با کیفیت بالایی چاپ شود و در اختیار شما قرار بگیرد.

چه نوعی از کارت ویزیت را انتخاب کنیم؟

داشتن کارت ویزیت ضروری است و نباید توجهی نداشته باشیم.

در دوره امروزی، برای همه معلوم که کارت ویزیت ،با اندازه های کوچیک، که تاثیرات بزرگی در کارمان بجا میگذارد.

کارت ویزیت میتونه اولین کار تبلیغاتی ما باشه و اولین کار ما باید طولانی ترین باشه.

اگه کارت ویزیت با خلاقیت طراحی و چاپ شود اولین راه تبلیغاتی کم هزینه ما میشود، و میتونید با خلاقیت هایی که به خرج میدید، کارتون رو رونق بدید.

از تاّثیر گذاشتن کارت ویزیت و نقش فوقالعاده ای دربازار یابی تعریف شده ولی خیلی کم درباره طراحی کارت ویزیت به ما گفته شده.

در حالی که انتخاب کردن کارت ویزیت جذاب و خیلی خوب به هوشمندانه انتخاب کردن اون نوع کارت ویزیت است.

جنس مقوای کارت ویزیتی که استفاده میکنیم، روکش آن، خدمات قالب و برش  بعد از چاپ کردن کارت ویزیت نزدیک به ارائه آن میشود.

تمام این بخش ها خیلی مهم هستند و اینجا سوالی که ایجاد میشه اینه که:

کدوم نوع کارت ویزیت با برند ما هماهنگ تر است؟

اگه طراحی کارت ویزیت که قلب کارت شماست را خیلی خوب طراحی کنید.

حالا با جنس های مختلف کارت ویزیت آشنا شید تا در انتخاب کارت ویزیت خودتون بهترین باشید.

مراکز اختصصای چاپ و تبلیغ مرحله سوم.

با توجه به سابقه درخشان در این موارد، در ادامه گزینه های بهتری را برای شما ارائه میدهیم:

لمینت براق(کارت ویزیت)

کارت وبزبت لمینت براق از گلاسه سیصد گرمی (۳۰۰ گرم) با پوشش لمینت صدوپنجاه میکرون (۱۵۰) بدست می آید.

در اصل طراحی روی گلاسه، چاپ و پس از آن پوشش لمینت براق روی اون کشیده میشود.

پوشش لمینت استقامت زیادی به کارت ویزیت شما میدهد؛

به شکلی کارت لمینت با مشخصات اصلی و با دوام بودن و بدون انعطاف پذیری شناخته میشود.

در دفعه بعدی، کارت ها با پوشه های گرد برش میخورند.

سایز نرمال لمینت براق ۵٫۵در ۸٫۵ است.

پیاده کردن قالب های خاصی در کارت وجود دارد و در مطالب بعدی به آنها اشاره میکنیم.

لمینت براق از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است:

پایداری بالایی، قیمت های متناسب و مشخصات اصلی آن، یعنی محفوظ کردن رنگ و درخشندگی آنها.

کارت لمینت کدر

کارت وبزبت لمینت براق از گلاسه سیصد گرمی (۳۰۰ گرم) با پوشش لمینت صدوپنجاه میکرون (۱۵۰) بدست می آید.

مرحله های طراحی این نوع کارت لمینت مثل کارت ویزیت لمینت براق است.

فقط فرق آنها در مات بودن و براق بودن است.

سایز متناسب کارت لمینت مات، ۵٫۵ در۸٫۵ است و شما میتوانید برش های به خصوصی رو روی اون اجرا کنید .

مقاومت بالا و ماندگاری بالایی دارد میشه اینو مثال زد.

لمینت مات جلوه خاصی به رنگ های کارت ویزیت شما میدهد.

به طریقی که قدرت و جذابیت خاصی به کارت و برند شما می دهد.

این نوع کارت از سلیقه های منحصر به فردی برخوردار است.

یووی امیاس و یووی شنی یا کارت لمینت کدر(مات)

مشخصات لمینت کدر (مات) در متن بالا گفته شده ، خدمات بعداز چاپ،با یویی شنی و موضعی عرضه میشود.

پوشش یووی در صورت موضعی روی قسمت مشخص شده طرح شما اجرا میشه و با یک لامپ فرابنفش اونو به سرعت خشک میکنند.

یووی موضعی طرح شمارو واضح تر میکند و ناخواسته توجه مخاطبین را به خود جذب میکند.

چون که کنتراست (میزان اختلاف میان روشن ترین و تیره ترین بخش یک تصویر ) روی روکش کارت مات و یووی براق تاثیز میگذارد و ناخواسته توجه دیگران رو ججلب میکند.

از اینجور ترفندها میشه روی قسمت هایی از طرحتون یا لگو یا شعاری یا یه فرم منحصر به فردی بهره ببرید.

یووی امباس، یک نوع یویی ساده که روی طرحتون میزارید و قسمت از طرحتونو براق تر میکنه.

جذابیت این کار این است که بازی نور سطح یووی رو مشاهده میکنیم.

یووی شنی موضعی یه شکل دیگه ای توجه هارو به خودش جلب میکنه.

یووی شنی بخشی از کارت ویزیت شمارو برامده میکند و یه حالتی مثل شنو به خودش اختصاص داده.

 کارت کتان

کارت کتان از جنس مقوای کوهلر آلمانی که ۳۰۰ گرم است درست میشه.

خصوصیت منحصر به فرد کارت ویزیت کتان، ساختار تار و پودی اونه که هم دیده میشه و هم میتونید اونو با لمس کردن تشخیص بدید.

هیچ نوع روکشی روی این کارت ها قرار نمیگیره و از ساختار اون به عنوان یک خصومت با ارزش یاداوری میشه.

کارت کتان در عموم با حالت های لبه تیز  و در ابعاد ۹ در ۵ عرضه میشود ولی امکان برش در ابعاد خاصی در اون وجود داره.

کارت کتان قیمت های خیلی متناسبی داره وپیرو های خیلی زیادی هم داره.

یقینا باید وقت انتخاب کردن این نوع کارت چند نکته اساسی توجه داشته باشید:

سطح های بزرگ که با پس زمینه های مشکی و تیره برا چاپ روی کارت کتان مناسب نیست.

بهترین طراحی هایی که نتیجه فوقالعاده ای رو روی چاپ  کارت ویزیت کتان ارائه میدهند باید ساده باشه.

معمولا طراحی هایی با پس زمینه سفید رنگ نتیجه چاپ شمارو روی کارت کتان  خیلی بهتر و زیباتر میکنه.

کارت ویزیت با سلفون کدر (مات) مخملی

کارت ویزیت با سلفون کدر(مات) مخملی همون گلاسه سیصد گرمی با پوشش مخلی عرضه میشه.

کارت سلفون مخملی ، مثل کارت ویزیت کتان ، با دست میشه احساس کرد.

مثل مخمل نرم و با لطافت ، مشخصات اصلی این نوع کارت ویزیت است.

بجز نرمی و لطیف بودن این کارت ، حالتی شیک و مجلسی به کارتتون میده.

خدماتی که با این نوع کارت عرضه میشه مخاطبین زیادی جذب کرده است ، طلاکوب هراه با کارت مخملی.

نحوه طلا کوب، از ورقه هایی که به اصطلاح ورق طلا میگن استفاده میشود.

ورق طلا یه طور خاصی روی قسمتی از کارت با استفاده از دستگاه لتر پرس قرار میگیرد.

طلا کوب کردن روی کارت مخملی به نوعی بهترین تلفیق جنس این هاست .

چون اختلاف بین درخشندگی طلا روی حالت مات مخملی جذابیت خیلی منحصر به فردیو ایجاد میکنه.

معلومه که طلاکوب یک جذابیت خاصی به کارت ما میده و بعضی وقت ها برای شک و لوکس تر کردن طرح که جلوه ارزشمندی به کار ما میدهد.

 سلفون براق ( کارت ویزیت )

کارت ویزیت با سلفونی براق از گلاسه سیصد گرمی (۳۰۰ گرمی) با سلفون براق فراهم میشود.

این کار ویزیت ضخامت کمتری با لمینت داره پس انعطاف پذیر هم است .

پوشش سلفونی این کارت ویزیت ، در حفاظت از خش و رطوبت در برابر این کارت است.

کارت سلفونی براق معمولا با گوشه های تیز در ابعاد ۵ در۹ ، و با حالت گوشه گرد در ابعاد۵٫۵ در ۸٫۸ عرضه میشود.

برش های مختلف برای این نوع کارت ویزیت هم یافت میشود.

به ۲ دلیل کارت سلفونی براق طرفدار زیادی دارد این است که، قیمت متناسب اون که توسط  پوشش سلفنی براق به وجود آمده است.

کارت با سلفون کدر(مات)

کارت ویزیت با سلفونی کدر (مات) از گلاسه سیصد گرمی (۳۰۰ گرمی) با سلفون کدر (مات) فراهم میشود.

تمامی مرحله های کارت سلفونی مات شبیه کارت ویزیت سلفونی براق است و تنها فرق این دو در کدر بودن و براق بودن اونهاست.

کارت سلفونی کدر (مات) معمولا با گوشه های تیز در ابعاد ۵ در۹ ، و با حالت گوشه گرد در ابعاد۵٫۵ در ۸٫۸ عرضه میشود.

برش های مختلف برای این نوع کارت ویزیت هم یافت میشود.

کارت ویزیت با سلفون مات با روکشی که روی اون قرار داره ، نمای خیلی خاص و منحصر به فردی به کارت ویزیت شما میده .

رنگهای این نوع کارت ویزیت خودشو جا افتاده تر و پخته تر نشون میده  و خودنمایی میکند.

 کارت استخوانی

کارت استخونی از دو لمینت شدن ۲ تا گلاسه  ۳۰۰ گرمی که با روکش کدر فراهم میشود.

انعطاف پذیری کارت رو با لمینت کردن ۲ تا گلاسه با هم دیگه انجام  میدیم و این کار کارت مارو سخت و استخونی میکنه.

این کار باعث پایداری این کارت میشود.

از خدماتی که با این کارت عرضه میشود یووی موضعی است و با طرح کارت ویزیت ، قسمتی از کارت روشنایی و برایقیت زیبایی بدست میاورد.

کارت برجسته

کارت برجسته ساختار قسمتی از کارت ویزیتمونو برجسته میکنه :

این برجستگیو میشه بدون لمس کردن تشخیص بدیم.

شما هر بخشی که در نظرتون هست رو میتونید برجسته کنید.

آرم یا لوگوی برند شما میتونید برای برجسته کردن استفاده کنید که ابهت خاصیو به برند شما بده.

این نوع چاپ ها معمولا رویه کاغذ pvc (جنس کارت بانکی)  انجام میدند و امکان چاپ کردن رویه کتان و لمبنت مات و براق هم میشود.

کارت برجسته به علت گرون بودن تعداد کمی (محدودی) عرضه میشود.

از این نوع  کارت ویزیت برای برند هایی که قصد دارند از بقیه رقیب های خود جلو بیافتدند استفاده میکنند

 تنوع قالب کارت ویزت های لمینت

انواع قالب ها، برای شما انتخاب یک قالب مناسبو تهیه میکنند.

این قالب هارو روی کارت ویزیت لمینت کدر (مات) و لمینت براق استفاده میکنند.

کادر کارت ویزیت محدوده ای برای اطلاعات مفید رو داخلش قرار بدید فرهم میشود و هر فرم کادر، عنصرها و رنگهای زیبایی که معنی منحصر به فردی به کارت مارو میدهد.

پس هر کادری که درست میکنند، نقش پر رنگی در کارت ما دارد.

قالب ها معمولا به این طریق تهیه میشوند:

قالب کلاد در ابعاد ۵٫۵ در ۸٫۵ فراهم میشود.

در این نوع قالب یک پوشه تیز و بقیه گوشه های کارت ب صورت گرد برش میخورد.

قالب بتیس در ابعاد ۵٫۵ در ۵٫۵ فراهم میشود.

در این نوع قا دو گوشه تیز و دو گوشه دیگر بصورت دورگرد برش میخورد.

قالب مربع با ابعاد ۵٫۵ در ۵٫۵٫ به صورتی که  تمام گوشه هایشش گرد شده برش میخورد .

قالب دورگرد در ابعاد ۵٫۵ در ۸٫۵ به صورتی که چهار گوشه ان گرد شده باشد قالب استانداردی برای کارت ویزیت لمینت است.

دستگاه پانچ pvc(پی وی سی) در برش ها خیلی دقیق است و برای برش دادن کارت ویزت ها هم استفاده میشود.

از طریق پانچ pvc(پی وی سی)، مشکل اصلی چروک شدن و حباب دار شدن و پرز گرفتن حل شده و قابل استفاده از انواع قالب ها (مربع ، بتیس ، کلاد و دورگرد)  بدون  به کار گیری سرمایه و وقت بیشتر، برای مشتری ها فراهم شده است.

یکی  از مراحل مهم که برای فرهم کردن یک محصول است معمولا توجهی نمیکنن بسته بندی است.

  در مرحله سوم دسته بندی.

نگهداری و محافظت از محصولات چاپ شده و تاّثیر گذاشتن روی مخاطبین با خبر است و بسته بندی چشم نوازی رو در خدمات خود ارائه میدهد.

نماینده شما ،کارت ویزیت شماست ، پس توجه زیادی روش داشته باشید.

کارت آنلاین

مشکلاتی در مقایسه کارت ویزت چاپی و کارت ویزیت آنلاین وجود دارد که کی از آنها اینست که ، مشکلاتی همچون نقل داده هایی درمورد صاحب کارت یا شرکت ها به آن برخورد میکنیم.

از این طرفم اگه حجم داده رو در کارت ویزیتمون بیشتر کنیم ، از شیک و زیبا بودن کارت ما کم میشود.

شکافی که وسط محتویات کارت ویزیت چاپی و رسانه های آنلاین وجود داره یک مشکل دیگه ای به وجود آورده است.

چالشی که خیلی از ماها باهاش برخورد کردیم اینه که کارت ویزیت چاپی گم شده و قابل دسترسی به محتوای اون رو نداریم.

بیشتر اشخاص به خاطر نگهداری سخت کارت ویزیت چاپی زیاد نگهداری نمیکنند .

یک قدم مهم برای از بین نرفتن منابع طبیعی مثل جنگ ها و درختان بسیاری استفاده کردن  از کارت ویزیت آنلاین است.

۹۳ درصد از کاغذ ها از چوب درخت هاست و با کنار گذاشتن کارت های ویزیت  میتونیم از قطع شدن بیشتر از ۶ میلیارد درخت جلو گیری کنیم .

کارت ویزیت آنلاین خودتون رو بسازید.

QR code خلاصه جمله “Quick Response Code” به معنی جواب سریع کد است.

جواب کد سریع یا QR Code یک بارکد دو بعدی است (ماتریسی) که میتونین اون رو با پیوند QR با تلفن هشومند و دوربین دار بخونید.

کابوشیکی-گاشا دنسو از زیر مجموعه شرکت های تویوتا ژاپن در سال ۱۹۹۴(میلادی) اختراع و قابل استفاده شد.

نوعی رمز میخواد که محتوای اون سریع رمز گشایی بشه،  در اصل انگیزشون برای توسعه و اختراع این رمز بود.

در این زمانه استفاده این رمز در ژاپن خیلی گسترش پیدا کرده و کاربرد بیشتری نسبت به بارکدهای دو بعدی داره.

بعد از سال ۱۹۹۷ و شروع استفاده کشور های انگلیسی زبان ای این نوع رمز، اسم اونو “QR”    انتخاب کردند و سازمان بین المللی این اسم را به ثبت رساند.

درون مایه “QR” حاوی شمماره تلفن، اطلاعاتی درباره شما،آدرس سایت ، یا داده های دیگه باشه.

سلانه ۱۵ میلیون درخت در ایران قطع میشود.

  • راهنمایی مخاطبین به شبکه های آنلاین:

  •  فقط با یک کلیک هر اطلاعاتی را میخوایند در اختیار مخاطبین بزارید، با اسکن کردن کد QR میتونید این کارو انجام بدید.
  • برای مثال آدرس سایت ، شماره تلفن ، آدرس اکانت های شبکه های اجتماعی و…..

 

  • ساختن کد QR با سلیقه خودتون:
  • شما امکان اینکه در کاوان میتونید به سلیقه خودتون و یا هویت برندتون، رنگ و شکل کد QR عوض کنید.
  • در کاوان ایمکان استفاده از لوگو با عکس شما به عنوان عکس پروفایل وجود.
  •  راهکاری مناسب برای استفاده از آرم (لوگو) با کد QR برای برند سازی خود و شکرتتون.
  •  کد QR باعث بیشتر شدن ترافیک وب سایتتان و بیشتر شدن مخاطبین شبکه های اجتماعیتون و بهتر شناختن شما و کارتون میشود.
  •      ذخیره سازی خودکار اطلاعات به عنوان contact و بیشتر شدن اطلاعات contact میشود.

 

کد QRتمام مشکلات مربوط به دسترسی نداستن به اطلاعات و گم شدن مطالب که مربوط به  کارت ویزت میشدن رو  حل کرده و شما میتونید تمام اطلاعات رو داخل گوشی موبایل خود ذخیره داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *