پرپروک

سیستم فروش آنلاین خود را به گونه ای طراحی کرده که مشتری بتواند علاوه بر مشاهده منو غذا و سفارش آنلاین، پیتزای خود را طراحی کند ! یعنی دقیقا مشخص کند چون نوع موادی به چه میزان در پخت پیتزا استفاده شود… یک غذای کاملا سفارشی!

در پرپروک می توان کلیه مواد اولیه پیتزا را به دلخواه خود انتخاب و میزان استفاده از آن (کم، متوسط، زیاد) را نیز مشخص نمود. بدین ترتیب می توان بر حسب علاقه مندی و یا نیاز بدنی خود، ترکیب پیتزای مورد

 

این امر، سبب می شود تا پیتزا را با اشتیاق بیشتری تست کنیم و پس از یکبار تجربه خرید اینترنتی از

 

پروپروک، سعی کنیم در سفارش بدی خود ترکیبات جدیدتری را امتحان کرده تا در نهایت دستور پیتزای منحصر به فرد و اختصاصی خود را به دست آوریم!

نظر خود را ثبت و همچون یک آشپز، حاصل دستورالعمل پیتزای خود را تست کرد!

 

گرچه این

سرویس در کل کشور قابل دسترس نیست و نیز از میزان استقبال کاربران از خرید سفارشی پیتزای پرپروک اطلاعی ندارم اما با نگاهی به آمار الکسای آن می توان پی برد که برند پرپروک توانسته در استفاده از فضای آنلاین جهت جذب مخاطب و مشتری موفق عمل کند.

پیاده سازی این روش یعنی سفارشی سازی خرید (Personalized shopping) می تواند به افزایش فروش و وفادارسازی مشتریان کمک قابل توجهی کند. البته همه‌ی برندها توان چنین کاری را ندارند چرا که هماهنگی واحدهای تولیدی و آموزش پرسنل مربوطه و به طور کلی سیستم تولید و عرضه محصول یا خدمت کاری بسیار دشوار است. به همین دلیل باید با برنامه ریزی بسیار دقیق و پیش بینی تمام شرایط احتمالی از سفارشات مشتری، زیرساختهای این مدل سرویس دهی را فراهم نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *