کسب و کارهای سنتی و آنلاین

مقایسه معایب کسب و کارهای سنتی و آنلاین کسب و کارهای آنلاین

مقایسه معایب کسب و کارهای سنتی و آنلاین

در این مقاله درباره معایب کسب و کارهای سنتی و آنلاین و مقایسه ی آنها مطلب گذاشته ایم.

کسب و کار سنتی

منظور از کسب و کارهای سنتی مغازه ها و فروشگاه های در سطح شهر هستند.

هنوز هم با اینکه داریم میبینیم افراد در فضای مجازی چه درآمد های نجومی دارند ولی باز هم از کسب و کار مجازی خود دست بر نمی داریم.

اما باید بدانید که این نوع کسب و کار ها در آینده ای نزدیک نابود خواهند شد.

چون روز به روز تعداد افرادی که خرید اینترنتی می کنند دارد بیشتر می شود.

همان طور هم که میبینید هر جند وقت یکبار یک کارخانه ی قدیمی ور شکست می شود که دلیلش گسترش کسب و کار های اینترنتی است.

درادامه معایب کسی و کارهای سنتی و آنلاین را میگوییم که شما میتوانید خودتان متوجه شوید که کدام بهتر است.

معایب کسب و کار سنتی

به بعضی از معایب کسب و کار اینترنتی در پاراگراف قبل اشاره کردیم ولی معایب اصلی را در ادامه میگوییم.

کسب و کارهای سنتی نیاز به مکان و مجوز و مالیات دارد،که گرفتن هر کدام مشکلات خاص خود را دارد.

کسب و کار های سنتی وقت زیادی را از آدم می گیرد و باید صبح تا شب فعال باشید.

کسب و کارهای سنتی نیاز به سرمایه ی زیادی دارد.

در کسب و کارهای سنتی فقط می شود یک منطقه را پوشش داد.

کسب و کارهای سنتی و آنلاین

کسب و کارهای سنتی و آنلاین

کسب و کار آنلاین

یکی از مزایای کسب و کار آنلاین میتوان در قالب یک سایت جندین subdomains داشته باشیم و با یک هاست به چندین سایت دسترسی داشته باشیم.

در این سایتها میتوان با بک لینک به راحتی به پیشرفتی باور نکردنی رسید.

منظور از کسی و کارهای آنلاین کسب و کارهایی است که با اینترنت کار می کنند.

مثل سایت های فروشگاهی یا تاکسی های اینترنتی که به تازگی به وجود آمده اند.

در کسب و کار های آنلاین ایده های فراوانی وجود دارد.

هر کسی که در این عرصه بیاید برایش حتما کار پیدا می شود.

پس حتی اگر کسب و کار سنتی هم دارید در کنارش کسب و کار آنلاین هم راه بیندازید.

در ادامه معایب کسب و کار آنلاین را هم می گوییم و انتخاب با شماست که پس از خواندن مقاله ی کسب و کارهای سنتی و آنلاین کدام را انتخاب کنید.

معایب کسب و کار آنلاین

کسب و کار آنلاین هم مثل کسب و کار سنتی معایبی دارد که در ادامه آنها را می گوییم.

جمع آوری و نگه داشتن کاربران در این عرصه کمی سخت می باشد.

باید مطابق با نظرات مشتریان جلو بروید و نظرات آنها را سرلوحه ی کار خود قرار دهید.

جلب اعتماد مشتریان و راضی نگه داشتن آنها کار تقریبا سختی است.

بالا آمدن و ماندن در این نوع کارها کار مشکلی است.

مقاله ی کسب و کارهای سنتی و آنلاین را مطالعه کردید امیدوارم مطالب برایتان مفید بوده باشد.

می توانید مقاله ی چرا باید در کسب و کار خود از تبلیغات ویدیویی استفاده کنیم را مطالعه کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *