کاله

“پاورقی”
به جرات می توان گفت کار کردن برای تبلیغات حسابهای قرض الحسنه به شدت سخت است. وقتی موضوع معنویت در قرض الحسنه باشه کار سخت تر هم می شود. با این حال با ورود بانک پارسیان به گردونه رقابت های قرض الحسنه باید هم از این بانک که هم سابقه خوبی در بخش بانکداری دارد و هم سابقه خوبی در بخش تبلیغات، انتظار یک کار خوب را داشت. این کار با شعار به شدت خوب (و البته یک کسره اضافه) و تصویرسازی خوب تر قطعا نظر مخاطب را به خود جلب می کند. شعار هم به لحاظ معنایی به موضوع تبلیغی کمک می کند و هم از لحاظ لغوی (کارما: هر چه بکاری همان درو خواهی کرد) با این حال عجیب است که نویسنده تبلیغاتی با اضافه کردن یک کسره کمی از قدرت شعار کاسته است و دوگانه خوانی را از بین برده است.
با این حال باید به دوستان شرکت بادکوبه برای خلق این کار خوب تبریک گفت. کاری که ارزش اکران فراتر از این را هم دارد.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *