ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ چیست؟ چه نکاتی را باید رعایت کرد (قسمت دوم)

ایمیل مارکتینگ (قسمت دوم)

بحث برندینگ یک بحث بسیار مهم و پر موضوع در پیشرفت کاری شما می باشد، اگر مایل هستید در مدت زمان محدود و به دور از هزینه های سرسام آور معروف تر شوید یک راه بهتر وجود دارد آن هم بازاریابی از طریق ایمیل می باشد، امروزه بازاریابی یک مبحث مهم در پیشرفت شغلی شده است که شما نیز برای سود دهی بهتر و هزینه ی کمتر،

از بین دیگر راه های بازاریابی، ایمیل مارکتینگ را انتخاب کنید.

در این مقاله مزایای بازاریابی ایمیلی را برای شما بیان میکنم.

ایمیل مارکتینگ چیست؟

اولین مزیت بازاریابی ایمیلی هزینه ی به صرفه ی آن است که امروز بسیاری از مردم خواهان هزینه ی کمتر و شهرت بیشتر هستند، به خوبی می توانند از این روش بازاریابی استفاده ی بهینه برده و به نتیجه ی دلخواه خود برسند.

ایمیل مارکتینگ

از دیگر مزایای بازاریابی ایمیلی ایجاد یک ارتباط مستقیم با مشتری است، که با ایمیل زدن می توانید افراد و مشتریان خود را آگاه ساخته و نیاز هر دو طرف (مشتری و فروشنده) بر طرف شود.

به عنوان مثال هنگامی که محصولات جدید به دست فروشنده می رسد با آگاهی رساندن با کمک ایمیل می توان به سرعت خبر را در بین تمامی مشتریان خود پخش کرد و اگر پیام شما هوشمندانه باشد می توانید با قرار دادن آدرس سایت خود در ایمیل فروشگاهتان، بازدید و فروش محصولات خود را بالا ببرید.

بعد از تکمیل کارتان با کمک google analytics می توانید از واکنش مشتریان خود با کمک روش بازاریابی ایمیلی آگاه شوید.

 

لازم است برای موفقیت در ایمیل مارکتینگ نکاتی را رعایت کنید:

ایمیل جذاب:

اول از همه باید متن ایمیل شما جذاب باشد بنابراین برای جذب و جلب نظر مشتریان خود حتما فکر کنید که چه موضوعی میتواند جذابیت بیشتری برای مخاطب شما ایجاد کند، البته توجه داشته باشید که موضوع ایمیل شما باید در حین جذابیت ساده و در چند کلمه خلاصه شود.

دسته بندی اطلاعات و موضوعات ایمیل:

از دیگر نکاتی که باید رعایت شود دسته بندی اطلاعات و موضوع ایمیل می باشد، شما باید توجه داشته باشید ایمیل خود را برای چه قشری از جامعه ارسال می کنید و بر اساس آن مشتریان خود را طبقه بندی کرده

و برای هر شخص نسبت به شرایط و ویژگی های خودش ایمیل را ارسال کنید.

توجه داشته باشید که بهترین کار اضافه کردن لینک سایت شما به متن ایمیل است، با این کار می توانید این شانس را به خودتان بدهید که محصولات و

همچنین سایت خود را به مشتریانتان معرفی کنید و احتمال فروش محصولات را بالا ببرید.

ایمیل مارکتینگ

قابلیت نشان داده شدن در گوشی همراه:

امروزه موبایل وسیله ای ارتباطی بسیار قوی می باشد که تمامی افراد در تمامی سنین کار با آن را بطور کامل می دانند، موبایل یک وسیله ی پر مصرف شده که طبق آمار های انجام شده ۷۰ درصد ایمیل ها ابتدا به وسیله ی گوشی همراه باز می شود بنابراین باید توجه داشته باشید که ایمیل شما قابلیت نشان داده شدن در گوشی همراه را نیز داشته باشد، بنابراین خودتان حساب کنید چه تعداد مشتری را از دست می دهید.

ارتباط با مشتریان:

ارتباط صمیمی با مشتریان خود ایجادکنید و سعی کنید از متنی استفاده کنید که حس صمیمیت به مشتری شما بدهد و اگر بتوانید از روش هایی استفاده کنید که نام مخاطبتان در ایمیل ذکر شده باشد بهتر نیز می باشد.

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *